Jag lever lyxliv

Ibland är livet himla härligt va, sådana dagar där såna som jag, helt vanliga svenssons kan känna sig lite storstadsaktiga. Skola cirka en timme idag, 1/3 geografilektion och sedan styrka på idrotten. Mycket skönt där, hemma vid tolv. Tog en dusch, hårinpackning ansiktsmask, ja hela kittet, kände mig som en gud där ett tag efter att ha tränart och sedan gjort mig fräsch igen. Pluggade sedan lite sådär, alldeles lagom mycket. Redan där kände jag att dagen varit mkt bra. Sedan tog jag cykeln ner tidigare än jag skulle träffa min vän Ida för lite ärande, ja ärenden låter så fint, hårspray etc. Träffade sedan kära vännen för en lunch, sallad ofc.  Utanför cafét sken solen vilket var mkt skönt. Dagen blev liksom fulländad. Kort skoldag, hem göra sig fräsch och plugga så där härligt lite och sedan iväg för lunch med vännen. Träning, vänner och sklola är väl ungefär vad man ska hinna med på en dag, Och här siter jag nu, glad över dagen och kan med gott samvete kolla på tv hela kvällen.
Ja även jag kan få vara lite sådan ibland.

/E

Kommentarer
Postat av: Mallaballa

Ni har en väldigt bra blogg! det är kul att läsa den, den är intressant, men det kanske var ert mål? ;)

2008-03-08 @ 09:59:25
URL: http://mpw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0