Ovesäntlig saknad?

Elin har nu lämnat mig i ett par dagar då hon är i Örebro på ett evanemang för unga... nånting. Emax heter det typ. Nåväl hon kommer hem på onsdag och då ska hon få träffa philip som är på besök hos mig. Har ännu inte bestämt om det blir fika på CH eller hos mig. Philip vet förresten inte om detta ännu, men jag är rädd att om han får veta det stannar han hemma. Haha, skämtosido! Nåväl, pratade med Elin förut i alla fall, han bara prata i en kvart för hon skulle på en föreläsning, klockan sju på kvällen? Och ja hon gör detta frivilligt^^

Nej men ett ganska ovesäntligt blogginlägg / i

Kommentarer
Postat av: josefin

Rösta på mig i Svensktoppentävlingen! :D fiskar röster

Röstar gör du via sms. Skriv P4sörm, gör ett mellanslag och nummer 5. Det går bara att rösta en gång per simkort.

Sms:et kostar 3 kronor och du skickar det till 72250.

Rösta kan du göra från och med idag till och med midnatt den 16 augusti.

2008-06-16 @ 13:08:07
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0