Ett stort jävla utropstecken !

Ibland måste känslor ut.

Jag är inget frågetecken och jag har, och kommer bevisa det ännu mer.
Jag kan bara inte förstå att folk, ja nu tänker jag inte sitta här och snacka halvdant, ut med språket, tala ur skägget, jo som sagt, att folk inte vet att man behöver förpigmentering när man göra bruna slingor i ett blont hår. Och att det inte vet att det inte spelar någon roll hur många man gör, det är fortfarande ingen värme i håret!!! Nu förväntar jag mig inte att ni som inte går frisör ska veta detta, nej nejl men någon som går i tvåan på frisör i Norrköping, för mig är det oacceptabelt. Och  när de inte ens kommer ihåg vilka komplementsfärgerna är, alltså hallå? Jag hörde talas om det första gången i typ femman sexan, och nu sitter dom som om de va skrivna i mig, och de kan dom inte? Vart fan har dom varit på alla lektioner? Här är man där varenda gång, svarar rätt, räcker upp handen, praktiskt taget nästan ropar på dom att man kan svaret, och har rätt, och här är man ett jävla frågetecken? Jag är nog absolut inte ett frågetecken nu, jag är ett fet jävla utropstecken ska jag be att få tala om!

Jag säger inte emot mig själv idag, för återigen har jag så jävla rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0