Tänkande tankar

Just nu lider jag verkligen av uttråkning. Klockan är bara 22:12 men jag är dötrött. Jag skulle kunna gå och lägga mig men Elin ska ringa. Dock tror jag hon festar så om hon ringer mig kommer vi förmodligen inte få ut så mycket av samtalet, nåväl. Dagens i-landsproblem huh`?

Tänkte bara vara helt frispråkig och draupp lite punkter som irriterar mig i min tråkiga stund, jag kommer nog inte stå för alla i morgon men jag är lite sådär för dubbelmoral och inkonsekventa bitar, kan va trevligt.
- Endel människor är verkligen fula och det går inte att göra något åt.
- Endel människor är fula men kan göra någonting åt det, men gör det inte ?
- Endel människor flyter på andras framgång
- Endel människor kan bara inte hålla käften
- Endel människor förstår inte att vad den tycker är dumt gör den själv mot andra
- Endel tv-program är verkligen usla
- Endel papper är verkligen jobbiga att skriva på, det blir liksom inget flyt
- Endel telefoner har dåligt ljud vilket resulterar i på tok för många "va?"
- Endel människor är så patetiska att de gör de mest idiotiska saker för att få bekräftelse
- Endel människor är äckliga, okta ofräscha och ohygieniska, skabbiga liksom
-Endel människor borde få stryk för att de inte masserar mina onda kroppsdelar...
Okej, det kanske börjar gå till överdrift, men jag menar... Jag har tråkigt!


Vet ni? Jag ska rita upp en mall förhur stora pizzor ska vara. I Thailand var dom perfekta. Jag åt alltid upp. Jag menar här i Sverige, ber man om en barnpizza får den i alla fall inte plats på tallricken? Den ska vara mini och färdigslizad, är det för mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0