Rena Rama Miraklet

Det är helt otroligt. Jag sitter här med en godispåse bredvid mig, jag tittar ner i påsen och känner bara, blää! Usch, vill inte ha. Det är väl ganska bra? Vi får hoppas att känslan håller i sig men jag kan chansa på att jag känner sug efter träningen kanske... ja det är nog det längsta jag kan hålla mig. Det vore rena rama miraklet om jag inte blir sugen förrän imorgon, woho, jag kan hålla er underrättade eftersom alla trogna läsare annars kommer dö av ovisshet.

Jag ska kolla igen och känna efter... nej jag vill inte ha, än så länge ^^
/ i


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

lägg din röst i dagens henrik utmanar ^_^ idag och hela veckan möter jag pär lernström som är den som gett mig ideén om tävligen så snälla rösta :)
http://livetsomhenke.blogg.se/1212401347_5henrik_utmanar_pr_le.html

2008-06-03 @ 16:47:52
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0