Beach 08

Alltså vad jag tycker det är så patetiskt med människor som bantar inför sommaren 2008, herregud. Lilla Katrineholm, folk vet hur folk ser ut och vad spelar de där kilona för roll, egentligen. Det är ju bara psykiskt för det syns ju ta mig fan inte ens. De tränas överdrivet mycket, de äter knappt och vissa går till och med på dieter och kostersättning eller vad allt sånt heter, det är så fruktansvärt... töntigt. Ursäkta mig nu, men hallå? Varför inte bara må bra? Jag säger inte att man behöver må bra av att moffa massa onyttigheter men jag menar när det till och med kommer till ersättning av måltider, har de fan inte gått för långt då? Varför inte vara lagom nyttig hela året iså fall, skippa den här jävla jojjobantningen. Och att träna inför beach 08, jag verkligen hatar det uttrycket. Usch, jag tänker äta som jag alltid äter, träna som jag alltid tränar och så vidare. Och nu tänker vissa kanske att jag inte böehver tänka på de för jag redan har en bra kropp i lagom format, men det har i princip alla dessa tjejer som "bantar" inför beach 08 och alla har komplex, men herregud? Det har verkligen gått för långt, för långt för långt för långt. Några kilon hit eller dit avgör inte om en kille vill ha en tjej eller inte, eller är jag helt bakom flötet? Är det kanske därfö jag står här utan pojkvän? Haha, det kanske är så det ligger till? Fy bubblan, om han inte vill ha mig som jag är kan han slänga något gammalt över sig.

SÅ ÖVERDRIVET, TAGGA NER!

/ IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0