Patetiskt.

ibland vill man vara sådär modig. gå fram och slänga ur sig allt och fråga vadfan problemet är med en människa. ge dig. men man är inte alltid så där modig. det kanske inte handlar om att vara modig. jag vet inte. jag skulle vilja men jag har inte orken att börja bråka med någon som inte ens är värt att lägga ner tiden på. suck. jag skrattar nästan åt det, eftersom det inte är sant. överdriv lite mer va? när du säger sådär gör du ju isåfall precis likadant som vi har gjort, tagit, snott, kopierat? kalla det va fan du vill. patetiskt är det rätta ordet. herregud. jag kan höra dig prata, nästan gråtfärdig, tyck synd om mig, tyck synd om mig, ha! så jävla lågt, så typiskt dig, men vi går inte på det där lilla gumman, nej nej nej. vi skrattar åt det när vi pratar om det, för vi vet att vi har rätt, så jävla rätt.

mer vill jag inte få ur mig, allt för idag.
haha patetiskt
/ ida p

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag instämmer! Man vill bara skrika "vad fan är det med dig?!" Men så vågar man inte och så fortsätter man vara irriterad. Inte bra det heller...

2008-05-16 @ 20:07:36
URL: http://sofiep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0