Efterlysning

Tänker nu gå ut med en efterlysning. Snarare något jag undrar om någon annan också upplevt, men... efterlysning!

Jo, ibland (oftast när jag är sjuk) klickar det i ena örat varje gång jag sväljer. Ett simpelt klicljud som ibland upprepar sig 1-5 gånger under sväljningen. Jag har börjat undra om jag är paranoid, måste få svar på om någon annan känner samma sak. Inte för att jag kanske skulle känna mig mindra paranoid utan mer för att ha en vän om faktiskt också är det. Nu kanske denne person som känner av samma symtom inte vågar ge sig till känna, med risk för att bli kallad paranoid men jag kan garantera att man klarar sig hyffsat genom livet, man vankar fram. Nej men skämtosido, jag efterlyser ett klickande ljud i örat vid svälning, någon?

/ ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0