Ett par bibliska ord

Sedan jag läste de tre kapitlena i bibeln har jag förstått mycket och jag har hört ovanligt mycket om det. Till exempel den här reklamen om fastighetsbyrån eller nåt, när Eva & Adam sitter under vishetensträd och ormen är det, jag förstår allting nu. Jag längtar redan till nästa besök hos Elin då jag ska läsa ännu några kapitel ur vår alla favorit, bibeln. Jag har tyvärr, till Urbans besvikelse slängt min bibel då den bara var en så kallad hyllvärmare, en stor dammsamlare ^^ Men Elins används nu flitigt för gud.. han såg att det var gott! ;) En grej som också förvånar mig är att jag faktiskt har förstått allting hittils, jag trodde liksom bibeln var skriven lite konstigt, att den var djup och sådär så jag inte skulle fatta, men man kan undra om det alltid har varit så eller om det är jag som blivit smartare, jag tror de sistnämnda.

Oroväckande: Jag har komfimerats, det kan man inte tro med tanke på vad jag precis upplevt, men jag menar jag var ärlig då, "jag gör det för presenterna", ärlighet varar längst som sagt ;D

/ i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0